Czego nauczysz się w kursie?
Jak zdrowo się odżywiać na co dzień, nawet gdy zupełnie brakuje Ci czasu
Jak zapanować nad swoją wagą – skutecznie i trwale
Jak powstrzymać się przed jedzeniem słodyczy
Jak jeść różnorodnie, nawet gdy nie umiesz gotować
Jak przestać podjadać między posiłkami
Jak się odżywiać, aby Twoja dieta była pełnowartościowa

Cześć! Tu Agnieszka i Mateusz. Jesteśmy rodzeństwem i od kilku lat prowadzimy bloga Salaterka.pl, którego rocznie odwiedza już ponad 1 mln osób. Od wielu lat zajmujemy się przede wszystkim tworzeniem narzędzi pomagających w zdrowym odżywianiu – opracowujemy m.in. graficzne, pełnowartościowe przepisy oraz pokazujemy, że zdrowa dieta wcale nie jest skomplikowana. Wydaliśmy też 3 książki, które kupiło już ponad 30 tys. osób. Za nasze działania w 2019 r. zdobyliśmy nagrodę Twórcy Roku w prestiżowym konkursie Gali Twórców w kategorii Zdrowie i Uroda. 

Wszystko to może mieć jednak niewielką wartość. Na nic zdadzą się zdrowe (i nawet proste) przepisy, gdy brakuje Ci czasu i nie umiesz przez to ogarnąć swojej diety. Stworzyliśmy ten kurs właśnie po to, aby pokazać Ci, krok po kroku, jak wdrożyć zdrową dietę na co dzień, w każdej sytuacji, niezależnie od tego jak wygląda Twój dzień.

Co zawiera kurs?

Kurs podzielony jest na 16 logicznie powiązanych modułów. Otrzymasz konkretny plan działania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokazując, jak wdrożyć zdrową dietę na co dzień, w każdej sytuacji, niezależnie od tego jak wygląda Twój dzień. Przez cały czas możesz też liczyć na naszą pomoc – otrzymasz dostęp do prywatnej grupy na FB, w której będziemy odpowiadać na wszystkie Twoje pytania. 

16 powiązanych modułów

W kursie znajdziesz 16 powiązanych ze sobą modułów, które poprowadzą Cię przez cały proces ogarniania diety

Nagrania audio, transkrypcje oraz podsumowania w pdf

W każdym module znajdziesz nagranie audio, transkrypcję do czytania oraz krótkie, graficzne podsumowanie w pdf, które pozwoli Ci łatwiej zapamiętać treść i szybko do niej wrócić

Dodatkowe materiały pdf

W kursie znajdziesz pomocne materiały, m.in.: 7 samouczków gotowania, pomocne przepisy oraz ponad 140 stron przydatnych materiałów pdf obrazujących opisywaną w kursie treść.

Korzystaj, jak chcesz i kiedy chcesz

Wszystkie materiały możesz oglądać zarówno online, jak i pobrać na swój komputer czy telefon. Kurs dostępny jest na specjalnej platformie, do której otrzymasz login, hasło i dożywotni dostęp – również do kolejnych edycji kursu

20 bonusowych e-booków z przepisami

Razem z kursem otrzymasz 20 ebooków z sezonowymi przepisami (łącznie ponad 600 stron i 200 przepisów). 12 z nich możesz znać, jeśli jesteś naszym subksrybentem, 8 z nich jest natomiast nigdzie niepublikowanych.

Prywatna grupa wsparcia na FB

Bardzo ważną częścią kursu jest również nasze wsparcie – na grupie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Przez ostatnie 2 miesiące, na grupie pojawiły się 123 posty oraz 1090 komentarzy

Drukowany, dedykowany kursowi planer

Ogarniacz diety

Razem z kursem otrzymasz drukowany, dedykowany kursowi planer „Ogarniacz diety”, który pomoże Ci wdrożyć kurs w życie. Planer jest formatu A5, w grubej okładce. Liczy 240 stron – zaprojektowanych specjalnie pod kurs, tak, aby wdrożenie opisywanych w kursie rzeczy było proste i przyjemne. Planer wyślemy Ci bezpłatnie kurierem lub paczkomatem.

Średnia ocena kursu przez kursantów – 9,1 / 10
Przyjazne otoczenie i 6 nawyków

Wszystko, czego potrzebujesz, niezależnie jak wygląda Twój dzień i ile masz czasu, to przygotowanie przyjaznego otoczenia oraz zbudowanie tylko 6 nawyków. Pokażemy Ci:

  • Jak zbudować przyjazne otoczenie, które pomoże Ci w dobrym odżywianiu na co dzień
  • Jak sobie radzić z zachciankami
  • Jak przemienić swoją kuchnię w świetnie działającą restaurację, ze stałym menu
  • Jakich nawyków potrzebujesz, aby ogarnąć na stałe swoją dietę
  • Przeprowadzimy Cię dokładnie, krok po kroku, przez proces budowania tych nawyków

Krótko mówiąc, pokażemy Ci – prosto i przejrzyście – jak sprawić, aby zdrowa dieta stała się Twoim stylem życia.

Program kursu

Pokażemy Ci, czemu tak trudno jest ogarnąć swoją dietę. W czym leży problem, gdzie popełniamy błąd i co mówi o tym nauka? W tym module dowiesz się, co jest kluczem do utrzymania diety.

Czemu niektóre nawyki tak łatwo nam przychodzą, a innych nie potrafimy wykształcić? W module tym pokażemy Ci jak budować nowe nawyki.

Omówimy tu 3 proste zasady zdrowej diety oraz pokażemy Ci, co na ten temat mówią instytucje zdrowotne. W rzeczywistości zdrowa dieta jest bardzo prosta i nie potrzebujesz żadnych skomplikowanych diet.

W module tym pokażemy Ci jak w prosty sposób kontrolować swoją wagę. Pokażemy Ci, w jaki sposób ocenić, które potrawy warto jeść częściej jeśli chcesz schudnąć, a które, jeśli chcesz przytyć.

Czyli co robią (i dlaczego) ludzie, którym się udaje ogarnąć swoją dietę?

Czy potrafisz powiedzieć, co jadłaś(eś) tydzień temu? Monitorowanie tego, co jesz, pokaże Ci nie tylko jak faktycznie się odżywiasz, ale – jak pokazuje psychologia – pozwoli Ci o wiele lepiej się odżywiać. Jak to możliwe? O tym opowiemy w tym module.

Czy wyobrażasz sobie restaurację, w której co tydzień gotuje się zupełnie nowe posiłki? Nawet najlepsi kucharze świata mogliby mieć z tym problem. Nie mówiąc o menadżerze restauracji, który miałby nie lada problem z ogarnięciem listy zakupów. Nie bez powodu restauracje mają stałe menu. W module tym zajmiemy się tworzeniem swojego domowego jadłospisu. Pokażemy Ci jak przemienić swoją kuchnię w świetnie działającą restaurację, ze stałym menu. Pokażemy Ci też samouczkami jak w prosty sposób przygotowywać potrawy, nawet jeśli nie umiesz gotować.

Omawiamy tu 3 metody planowania oraz pokazujemy, krok po kroku, jak je wdrożyć.

Jak pokazują badania, planując przyszłość, niemal zawsze mamy w głowie tylko sytuacje idealne. Co jednak, gdy wrócimy do domu o 22 i padniemy ze zmęczenia? Warto to zaplanować i przygotować się na wszystkie kryzysowe i nieidealne sytuacje. Jak? O tym jest ten moduł – pokażemy Ci sposoby m.in. na dania ratunkowe bez zakupów opaz bez gotowania – niezależnie ile będziesz mieć czasu, zawsze będziesz mieć coś wartościowego i smacznego do jedzenia.

Motywacja nie jest zapłonem do pracy, lecz pojawia się dopiero w wyniku pracy. Trwała motywacja nie jest wynikiem obejrzenia inspirującego wykładu czy filmu, lecz aktywnego działania i dumy z małych sukcesów. W module tym zajmiemy się tym, jak ją obudzić i utrzymać.

Czemu osoby aktywne fizycznie potrafią znacznie lepiej panować nad swoją dietą? Odpowiedź na to pytanie mogą dać nie dietetycy oraz lekarze, lecz psycholodzy ewolucyjni, obserwujący rozwój naszych mózgów. Zupełnie inaczej spojrzysz na aktywność fizyczną, nie jak na rozwijanie mięśni, a rozwijanie najważniejszych fragmentów swojego mózgu.

Pokażemy Ci najlepsze znane nauce metody wzmacniania siły woli, pomagające znacznie lepiej kontrolować swoje zachowania. Pokażemy Ci jak prostymi ćwiczeniami zwiększyć na trwałe obszary mózgu odpowiadające za kontrolowanie swoich zachowań.

W module tym szczegółowo pokażemy Ci, jak wprowadzić opisane w kursie nawyki. Przeprowadzimy Cię przez ten proces krok po kroku.

W module tym pokażemy Ci jak sobie radzić z pokusami, np. na słodkości oraz jak nie podjadać w ciągu dnia.

Omawiamy tutaj dokładny plan działania.

W module tym odpowiadamy na pytania kursantów, w formie audio oraz tekstowej.

Przykładowe materiały
Nagranie audio modułu nr 1 "Jak utrzymać swoją dietę" – Wysłuchaj
Transkrypcja modułu nr 6, opisującego pierwszy nawyk – Przeczytaj
Podsumowanie modułu nr 10 "Jak obudzić motywację" (każdy moduł ma podsumowanie) – Zobacz
Przepisy na zdrowe sosy i dressingi z modułu 3 – Zobacz
Builder sałatki odżywczej z modułu nr 8 (1 z 7 samouczków) – Zobacz
Dania ratunkowe w drodze do pracy (jeden z dodatków do modułu nr 9) – Zobacz
Wykres kaloryczności (jeden z dodatków do modułu nr 4) – Zobacz
Checklista zakupowa, do wypełnienia produktów długostojących, które chcesz mieć zawsze pod ręką – Zobacz
Elementy pomagające wprowadzić nawyk aktywności fizycznej – Zobacz
Do końca sprzedaży zostało:
Kup kurs

Gwarancja satysfakcji
Kurs ten bazuje na naszym wieloletnim doświadczeniu. Pracowaliśmy nad nim 2 lata i cały czas go rozbudowywujemy. Jesteśmy pewni jego wartości, dlatego oferujemy Ci 14-dniową gwarancję satysfakcji. Jeśli z jakiegokolwiek powodu uznasz, że kurs Ci nie odpowiada, od razu zwrócimy Ci całą zapłaconą kwotę.

FAQ

Dostęp do kursu (hasło i login) otrzymasz od razu po zakupie.

Kurs możesz przerobić nawet w kilka dni. Kluczowym etapem jest natomiast praca z kursem i budowanie swoich nawyków – a to najlepiej traktować jak długi i relaksujący spacer :) Nie sądzimy, aby w ogóle można było określić, kiedy ogarnięcie diety jest "ukończone". Najważniejszy jest proces zmiany i robienie widocznych postępów – oraz monitorowanie ich. Jednego jesteśmy pewni – będzie to przyjemne i przyniesie widoczne efekty :)

Na zawsze. Możesz do niego wrócić, za tydzień, za miesiąc czy za 2 lata.

Tak, kurs będzie aktualizowany, m.in. będziemy dodawać nagrania z odpowiedziami na pytania kursantów. Wszystkie aktualizacje będą bezpłatne i dostępne dla każdego, kto kupił kurs. Krótko mówiąc – kupując kurs dostajesz dożywotni dostęp do wszystkich jego wersji i aktualizacji.

Tak, wszystkie materiały i cały kurs możesz pobrać do siebie na komputer.

Po zakupie otrzymasz na maila swój login i hasło do specjalnej platformy online, na której znajduje się kurs. Swoje hasło możesz w dowolnym momencie zmienić. Kurs będzie aktywny od 26 października.

Oczywiście. Kurs i wszystkie jego materiały będą cały czas dostępne.

Wraz z kursem otrzymasz dostęp do prywatnej grupy kursu na FB, na której będziemy odpowiadać na wszystkie pytania kursantów :)

Tak, kurs jest tak samo przydatny niezależnie od Twojego sposobu odżywiania.